Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Referent ds. zarządzania ruchem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Węgrowie - Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie

HtmlBox

Rynek pracy

Rynek pracy

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Referent ds. zarządzania ruchem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Węgrowie

OFEROWANE STANOWISKO PRACY: Referent ds. zarządzania ruchem

Data ogłoszenia naboru: 17 luty 2025 r.,

Wymiar etatu 1/1,

WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE:

Niezbędne: wykształcenie średnie, średnie branżowe,

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- znajomość obsługi pakietu MS Office,

- nieposzkalowana opinia.

Wymagania preferowane:

- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa/budownictwa drogowego, wykształcenie pokrewne lub studia podyplomowe w zakresie utrzymania dróg,

- doświadczenie w administracji publicznej,

- doświadczenie w branży drogowej,

- prawo jazdy kat. B,

- znajomość i umiejętność stosowania ustaw i przepisów, tj.:

- KPA,

- Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych,

- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,

- Ustawy o drogach publicznych, - znajomość programów: środowiska CAD, kosztorysujących jak np. Norma, SekoSmart, GA Znaki

- posiadanie niżej wymienionych kompetencji:

- chęć rozwoju,

- odpowiedzialność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, systematyczność.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

Do zadań osoby zatrudnionej na oferowanym w naborze stanowisku należeć będzie:

- opiniowanie, zatwierdzanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,

- wydawanie zezwoleń na lokalizację , przebudowę zjazdów w pasach dróg powiatowych,

- prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych oraz współpraca z podmiotami zajmującymi się ewidencją sieci drogowej,

- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,

- uczestnictwo w działaniach związanych z planowaniem objazdów, zamknięciem dróg i obiektów mostowych,

- planowanie ograniczeń wynikających z bieżącej sytuacji na drogach,

- prowadzenie ewidencji dróg powiatowych i drogowych obiektów inżynierskich,

- gromadzenie i udostępnianie danych o sieci dróg publicznych,                           

- sporządzanie informacji o drogach powiatowych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad.

MIEJSCE i OTOCZENIE ORGANIZACYJNO – TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

1. Praca w biurze i w terenie (prowadzenie samochodu osobowego),

2. Budynek trzypiętrowy z windą, podjazd dla osób niepełnosprawnych,

3. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),

4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

5. Oświetlenie naturalne i sztuczne,    

6. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.

WYMAGANE DOKUMENTY:

I etap weryfikacji:

1. CV

2. List motywacyjny

II etap weryfikacji:

1. Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych/trwających studiów),

2. Kopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

3. Kopie dokumentów odbytych szkoleń, uzyskanych certyfikatów, uprawnień,

4. Oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu osobowego.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętych (zaklejonych) kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. zarządzania ruchem

Zamknięte (zaklejone) koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać osobiście

w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów
- w godzinach 730 – 1430.

Dokumenty można przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@zdp.wegrow.pl (wówczas

dokumenty należy podpisać uwierzytelnionym podpisem elektronicznym). W tytule wiadomości

mailowej należy podać: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. zarządzania ruchem

WYNAGRODZENIE ZASADNICZE NA STANOWISKU:  zgodnie Regulaminem Wynagradzania

1. Dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: do 4 marca  2025 roku, do godz. 1430,

2. Aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane,

3. Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane,

4. Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. (25) 792-38-76,

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.                                          

UWAGI:

1. Kandydaci, którzy spełnią wszystkie wymagania wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet dokumentów to potwierdzających oraz wymaganych w niniejszej procedurze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru.

2. Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.

3. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane, a ich dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.

4. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

Klauzula informacyjna dla procesu naboru

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie reprezentowany przez Dyrektora Urzędu (dalej ZDP) w celu udziału w niniejszym naborze zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO.

Składająca/cy dokumenty oświadcza, że został/a poinformowany/a, o tym, że:

1.   Administratorem danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie reprezentowany przez Dyrektora Urzędu, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów,

2.   W urzędzie został powołany Inspektor Ochrony Danych – Maciej Kasperowicz. Można się z nim skontaktować elektronicznie: iod@zdp.wegrow.pllub listownie - Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, z dopiskiem „IOD”,

3.   Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze,

4.   Przyjął do wiadomości, iż podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne,

5.   Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

-  przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

-  dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO - w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych,

6.   Ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7.   Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania naboru oraz okres do dwóch miesięcy od przeprowadzonego naboru.

8.   Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

9.   Przekazującemu dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Вкладені застосунки

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Вкладені застосунки

Strategie i dokumenty programowe

Powiatowa Rada Rynku Pracy

Opis funkcjonowania Rady Rynku Pracy w nowych ramach prawnych.

Programy i projekty

Zdjęcie artykułu Program regionalny „ Mazowsze 2025 - osoby bezrobotne z niepełnosprawnością”

Program regionalny „ Mazowsze 2025 - osoby bezrobotne z niepełnosprawnością”

Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie informuje, że w 2025 r. będzie realizował program regionalny „MAZOWSZE 2025 – osoby bezrobotne z niepełnosprawnością". W ramach programu...
Zdjęcie artykułu Informacja

Informacja

Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie informuje, że 31.12.2024 r. zakończył realizację projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie węgrowskim (I)" ...
Zdjęcie artykułu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

  Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie informuje, że w latach 2023 - 2024  będzie realizował projekt  pn. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie...

Program regionalny „MAZOWSZE 2023 - bezrobotni do 30 roku życia”

W ramach programu regionalnego MAZOWSZE 2023 uczestnikami mogą być osoby bezrobotne do 30 roku życia. Wartość programu:  351 000,00 zł Okres realizacji: 01.02.2023 r. – 31.12.2023 r. Formy aktywizacji - Staże dla 27 osób