W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Nabór wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych
Pracodawco!
Planujesz rozwijać swoją firmę i zatrudnić nowego pracownika?
Pomożemy Ci znaleźć odpowiedniego kandydata do pracy!
Skorzystaj z prac interwencyjnych i otrzymaj refundację części kosztów wynagrodzenia oraz składek na ubezpieczenie społeczne za zatrudnioną osobę bezrobotną!
Jak to działa?:
Składasz wniosek do urzędu.
Podpisujesz umowę z Urzędem Pracy m.st. Warszawy.
Zatrudniasz skierowaną przez urząd osobę bezrobotną na pełny etat.
Przez okres od 3 do 12 miesięcy otrzymujesz refundację części kosztów wynagrodzenia i składek ZUS.
Po okresie refundacji utrzymujesz zatrudnienie przez dodatkowy czas – co najmniej połowę okresu, w którym korzystałeś ze wsparcia.
Maksymalna wnioskowana kwota refundacji w wysokości uzgodnionej, nie może przekroczyć kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w ostatnim dniu danego miesiąca).
To szansa na:
wsparcie finansowe na wynagrodzenie i składki ZUS.
rozwój zespołu i zwiększenie możliwości firmy przy niższych kosztach.
dobrego pracownika i wspieranie aktywizacji osób bezrobotnych.
Nie przegap tej okazji – skorzystaj z prac interwencyjnych i zatrudnij nowego pracownika z refundacją części kosztów!