Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu działając na podstawie Zarządzenia Nr 4/2021 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu z dnia 28 stycznia 2021r. w sprawie wdrożenia zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości niższej od kwoty 130 000 zł netto
zaprasza
do składania ofert na Dzierżawa urządzeń drukujących: (PO.0420.12.2025.PZ)
Oferty należy składać do dnia: 10.06.2025 r do godz. 9.00, na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl.
Oferty zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem Nr 4/2021 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu z dnia 28 stycznia 2021r. w sprawie wdrożenia zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości niższej od kwoty 130 000 zł netto.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej tut. Urzędu.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie wysłana pocztą elektroniczną wszystkim oferentom.
Zamawiający zastrzega kary umowne określone w § 3a Wzoru umowy (Załącznik nr 3), stanowiące integralną część warunków zapytania ofertowego.
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub elektronicznie. Pytania muszą być skierowane na adres zamawiającego podany w Dziale I niniejszej specyfikacji zamówienia.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
- Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy złożyć najpóźniej do końca dnia 05 czerwca 2025 r. (czwartek).
- Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 9.00 dnia 06 czerwca 2025 r. (piątek), zapewniając co najmniej dwa pełne dni kalendarzowe pomiędzy publikacją wyjaśnień a upływem terminu składania ofert (10 czerwca 2025 r. godz. 9:00).
- Wyjaśnienia zostaną zamieszczone wyłącznie na stronie internetowej Zamawiającego, w tym samym miejscu, w którym udostępniono zapytanie ofertowe, jednocześnie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców, bez ujawniania źródła zapytania.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
7. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
8. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
9. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej tutejszego Urzędu.
10. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
Załączniki do zapytania ofertowego znajdują się w załączonych plikach.
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz cenowy;
- Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy;
- Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja aplikacji;
- Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja urządzeń.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
mgr Iwona Kurcz-Krawiec
Pytania i odpowiedźi:
W dniu 05.06.2025 r. o godz. 10:07 wpłynęło pytanie: „Czy ofertę na przetarg można składać jedynie osobiście lub wysyłkowo, czy można elektronicznie?”, a tego samego dnia o godz. 10:16 udzielono odpowiedzi: „Zgodnie z treścią zapytania ofertę na przetarg można jedynie osobiście/wysyłkowo.”
W dniu 05.06.2025 r. o godz. 11:15 wpłynęło pytanie: "
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie certyfikacji Wykonawcy.
Zamawiający określił w pkt 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- f) dokonanie co 3 miesiące przeglądów dzierżawionych urządzeń przez autoryzowanych serwisantów
- i) posiada aktualne zaświadczenia – certyfikaty autoryzacji wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem autoryzacji serwisowej dla oferowanych urządzeń
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie w/w zapisów.
- Czy Zamawiający ma na myśli wymóg posiadania przez Oferenta (przedstawienia jako załącznik do oferty) - certyfikatów serwisowych wydanych przez producenta lub autoryzowanego/wyłącznego przedstawiciela producenta na Polskę dla marek oferowanych urządzeń?
- Czy dokonanie przeglądów dzierżawionych urządzeń przez „autoryzowanych serwisantów" dotyczy pracowników Zamawiającego, którzy posiadają imienne certyfikaty wydane przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce dla pracowników Zamawiającego?
- Czy Zamawiający dopuszcza aby, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań udziału w postępowaniu w/w certyfikaty posiadał podwykonawca?
- Czy Zamawiający będzie przed podpisaniem umowy wymagał testów aplikacji celem weryfikacji spełnienia wymogów w załączniku nr.4?"
W dniu 05.06.2025 r o godz. 12.40 udzielono odpowiedzi:
"Ad. 1
Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał certyfikat autoryzacji serwisowej wydany przez producenta lub wyłącznego przedstawiciela producenta na Polskę dla wszystkich marek oferowanych urządzeń. Wg Zamawiającego jest to podmiot posiadający wyłączność w zakresie sprzedaży i serwisu urządzeń danego producenta na terenie Polski, potwierdzoną umową bezpośrednio z producentem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w warunków.
Ad. 2
Tak. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej troje serwisantów posiadających niezbędne uprawnienia od podmiotu wymienionego w powyższej odpowiedzi. Certyfikaty imienne nie muszą być dołączone do oferty lecz Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w warunków.
Ad.3
Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Wszystkie czynności wymagane przez Zamawiającego mają być wykonane przez Wykonawcę.
Ad.4
Zamawiający wezwie Oferenta o najkorzystniejszej ofercie cenowej do testów aplikacji celem weryfikacji spełnienia warunków ujętych w załączniku nr.4."